fredag, lördag, söndag

det blir ofta den resumen. i fredags körde jag skitdåligt på körskolan, bangade träningen, och gick en stanrunda med sophie. på kvällen blev det filmen water for elephants på bio med jossan. mådde dåligt hela filmen igenom för dom slog den fina elfanten. efter bion var det tänkt vi skulle åka hem och sova men vi droppa ju självklart ner på stan för invito, svensson, stads och memento, fin självdisiplin. blev lite max till nattis och sömn i min egen säng, lovely. 

igår var heller inte självdisiplinen på topp. jag, sophie och therese skulle mysa. men det slutade med att jag och sophie satt oss och börja sippa vin på innergården klockan fyra och therese anslöt oss senare vid åtta och vi beställde in mat. satt sammanlagt på innergården i 6 timmar, jättesnyggt! efter innergården blev det självklart ett varv ner på stan. men vill nog endå kalla kvällen en myskväll.

idag har jag jobbat, varit bitter över att jag jobbar men helt enkelt jobbat iaf. fick lite trevliga sällskap av bland annat finsanna, men annars en söndag i stan helt enkelt. efter jobbet blev det lite mys hos sophie och det var två rätter från ming som stod på menyn. somnade tokslut i hennes soffa till nån film och pallarade mig sen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0