and how could, anybody, deny you

ont i huvudet, hungrig, trött och nöjd. men snart blir det hemlagad pizza till middag så då blir dom två första klagomålen säkert genast mycjet bättre. trött, det var jag inte imorse. vaknade halv sju och har var tokpigg, var helt omöjligt att somna om. tur jag skulle in och hänga om i butiken i stan så jag inte vaknade så tidigt på en ledigdag. det vore ju super farligt!  

tror aldrig de varit så här fint i mitt rum, inte under dom sneaste fyra åren iaf. såså nöjd över min insatts och om jag fortfarande är lika peppad efter middagen tar jag tag i skiten bakom tvn och bokhyllan med. kanske går att kalla det här ett rum sen! tidigare har det varit mer passande med klädtipp eller helt enkelt sovplats. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0