Vi börjar om, ny vecka. Ny start!

Helgen var crazy, eller ja fredagen var crazy. Tiger levererade en fylla som hette duga, hehe! Eller jag gjorde det tydligen märkte jag dagen efter... Jag hade först det lite myspys med alex och sophie på dagen hos alex. Vi åt lite lunch, sophie gjorde mitt hår och smink och sedan städade hon alex lägenhet. Mycket snäll tjej, JA!

Sedan vid sex kom gustav då vi började fördricka lite innan middag på allstar. Gick ner och mötte upp johanna och vickan utanför resturangen kring 8 och jaa sedan var det igång. Vart en mysig middag med mycket gott dricka och kladdig mat... Kvällen slutade på stads as usuel! Blev inge hoff för våran del men vem grinar för det? Inte jag!

Dagen efter var som sagt dock piss, otroligt piss! Går helt enkelt inte att uttrycka sig på något annat sätt men det var riktigtriktigt dåligt helt enkelt. Till kvällen blev det till att fira jockas som fyllde 22år. Det firade vi med mingplace och paket. Gottgott!

Igår var det väl sådär med mig igen. Fast då var jag bara trött som en lite gris. Inte direkt en uppfriskande helg det här, men nästa ska banne mig bli det med besked!

Idag blev jag en lunchis och sedan till kvällen blev det tilll att glo när jockes lag blir nermaglade i rinkbandy. stackars pojkarna men dom får lära sig spela bättre helt enkelt.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0