Sjuk tjej!

ÅÅÅH, jag åkte på en förkylning trots allt. Jag som trodde jag skulle klara mig men inte då. Bäst man kryar på sig till helgen helt enket. Har varit solo ikväll, pojken stack till fjällen :( Får helt enkelt klara mig till på lördag ;) Men jag ska ju jobba och gå ut x2 så det lär väl gå fort fort.

Till kvällen har jag tagit ett välbehövligt bad och tittat på kungarna av tylösand, Vilket kungprogram helt enkelt! Älskar program när dom ska skämma ut sig, supa och knulla. Mogentjej_90 is me, men en annans fönedering är ju alltid kul ;) Men nu ska jag inte jag sitta här och surra. Jag ska sova, men först tänkte jag visa hur fin stanbutiken är.

               

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sååå Snyggt lisa!!! Faan va duktig du är :) Gillar gillar!!



Pusss

2010-09-11 @ 08:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0