Lisa_seriös_90

Jaa det känns som det här inlägget kommer bli ett sånt! Kan ju börja med att prata om dagen så tar vi framtiden sen. Today åkte jag in 3h innan jag började för att mercha om med alex. Det är dock inte lika lätt i stan som i birsta så det var tur vi var två. Såg faktiskt till och med ut att bli fint för en gångskull, kul! Vi hann dock bara med herr, och knappt det men dam hinner vi med största säkerhet göra imorgon! Efter that åkte jag till birsta för att luncha johanna. Dröjde mig sedan kvar där till efter sex för att åka med mamma hem. Hann prova lite nya kläder också, tack och lov inget som föll mig riktigt i smaken.

Men nu till framtiden då. Har suttit och kollat lite på utbildningar nu ikväll. Blir mer säker hela tiden att det är den 2åriga kursen inköp & supply management i sundsvall jag vill gå. Låter alldels perfekt! Även om det inte är inriktat på mode  kommer jag kunna styra det ditt de under pratiktiden. Sedan efter utbildingen om jag känner att jag skulle behöva en mer specefikation på mode kan jag gå en 1 termins kurs i Stockholm.

Gjorde lite jobbtest när jag ändå var inne i jobbbubblan och fick fram detta..


Teknik & tillverkning / Energi
IT/Data

Du är en sån person som människor vänder sig till när de vill ha goda råd, och du är mästare på att leverera en lösning på problemen. Mest av allt gillar du praktiska problem där ditt sinne för logik sätts på prov. De som känner dig skulle framför allt beskriva dig som pålitlig, noggrann och praktisk. Du är inte direkt rockstjärnetypen utan verkar snarare i det tysta. Yrkesmässigt passar du in i IT-branschen, samt i teknik och tillverkningsbranscher, där du kan få programmera, kalkylera, planera och vara superpraktisk i lugn och ro. Det är inte osannolikt att du i framtiden kommer att klättra på karriärstegen och få ta en hel del ansvar i ditt arbete.

Tror inte min framtid ligger i teknik eller data världen men helt ut och cyklad hoppas jag inte testet är eftersom tillverkning, kalkylering, planering och vara praktisk ingår i inköp!

Men allvarligt nu, nu har jag varit tråkig nog! Får kompensera med ett kollage senare! ;)

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0