Jag missade visst er!

Yes, blev som vanligt att man hoppade över att skriva, ops! Menmen såäre, inte har väl jag tid att sitta här på en fredagkväll. Eller jo, det har jag faktiskt! Idag har jag jobbelijobbat, men bara till 4. Finfint. Försökte bygga om dam lite men jag hann inte färdig.

När jag skulle sluta kom jossan förbi så vi gjorde sällskap hem på bussen och sedan blev hon mitt sällskap hela kvällen, underbart. Blev två filmer lite mat och chips, mys! Först såg vi kärleksfilmen dear john och sedan var det någon psykobitchfilm på femman som vi blev fast i. Hehe, filmen var lite läskig så jocke fick skjutsa hem henne, hela ett kvarter bort ;) Men inte skulle jag sätta en ensam fot i den här svarta natten klockan halv ett på kvällen, inte efter den där filmen. Inte endå!

Nu äre väl dags att hoppa i bingen om man ska fixa morgondagen som förhoppningsvis kanske skulle kunna få bli rushig?! Annars får väl jag helt enkelt pyssla på med mitt och fördriva tiden på annat håll. Men nu, nightie!



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0