Jag känner mig ut och in..

Inget har väl gått rätt idag! Imorse hittade jag ingen nyckel, vilket betyder att jag tappat den?! Fick smita in med en annan nere i dörren sedan gå till gant och be dom öppna åt mig, och stänga sen ikväll. Vilket jag glömde så när lisa kom var jag allt annat än klar, bra där! Så johanna kommer ha lite att pyssla med imorgon med andra ord ;) Hann ialla fall klar med all merch men glömde knäppa kort på en damvägg så jag lägger upp bilder på dam imorgon istället. Lite folk har det varit i farten den här helgen också, det suger! Shoppa lite för i helvete!

Nu ska jag snart fixa iordning lite mat till min sjuka mamma och den snart hemkommande pojkvännen. Hehe gjorde det enkelt för mig. Köpte två grillade kycklingar och sedan tänkte jag bara ta fram massa plockis. Är inte direkt sugen att ställa mig framför riktiga spisen efter tre dagars hårt arbete. Funderar på att börja 10 imorgon istället för 1, så jag och alex kan börja med merchen på en gång på morgonen! Ska ringa till johanna och höra vad hon tycker..

Men nu som sagt ska det plockas fram mat och sedan klockan nio är det tredje Irene Huss, uuunderbart precis vad jag behöver nu nu NU!


  
   
  

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0