Hello bloggen!

Jag tänker bara sammanfatta dagen kort för jag ska fan sova nu, sooory jag dröjde så länge liksom! Började dagen med att bygga om med alex, gick finfint det trotts nederlaget - VI HAR INGA DAM KLÄDER! Vi dubbelexponerade som några galningar så nu har vi nada i lådorna. Fint då! Menmen butiken blev bra i alla fall.

Efter det åkte jag till birsta för att lunchavlösa jocke där då och sedan bar det av hem. Hemma gjorde jag ett snyggalbum på fb från mode tiden, finfina bilder du! Looove it! Mycket nostalgitripp och det fick mig att tagga till om lördag. Nog för att jag redan var taggad till tusen, men endååå! På lördag smäller det, amandas 20år ska firas och därmed basta.

Men som sagt nu sova, ska krama och klämma på jocke extra för han lämnar mig imorgon :( Men jag får helt enkelt försöka klara mig igenom detta ;)


Tröja, jeans och skärp - tiger of sweden, skor - sixty seven

LisaSKoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0