Hejlooo!

Tänkte ta en snabb bikt innan dag är slut. Idag har jag varit ledig då! Skönt då! Så jag spenderade dagen med hannehanne på stan och birsta, fika x2 och lite shopping. I stan handlade jag inte mycket, bara ett hårspänne. Precis som det ska vara! Sedan gick jag till skomakaren för att klacka om två par skor, duktiga mig! Men sedan då efter lite spring på stan blev det som sagt lite spring på birsta där jag köpte ett bar skooor, wtf! Men som sagt, iår tänkte jag ha kvar ett par när säsongen är slut. Kan ju vara kul faktikst! Dessutom köpte jag ett par platta idag, ett par kängor närmare bestämt. Sedan blev den en trikåkjol på monki också.

Hanne följde med mig hem en sväng då jag var huslig och gjorde tacopaj, mycket gotti! Nu innan sängen blire ett litet dopp i badkaret för jocke och mig, så mys! Men sedan äre bäst man somnar fort för imorgon äre jobb 10-4!



Kängorna och kjolen ser ut som dom jag köpte idag! Så jag slipper visa nu, DEAL!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0