Hej jag heter lisa!

Jaaa men visst va! Men det visste ni väl va vid det här laget. Igår sket jag fan i det här och roade mig på annat håll. Först färgade jag håret brunt/svart. Sedan åkte jag till bärsta och höll alex sällskap mellan 12-halv 7, kul som fan för henne! Vart lunch och fika, dvs waynesx2. Det är nice de! Till kvällen blev det fiske och fika med the christensen, mysmys! Sedan avslutade vi dagen med ett cold case, svenssondag.

Idag har jag åter färgat håret, håret är fortfarande brunt/svart. Det gillar vi! Sedan klippte jag mig även idag, sköntskönt! Idag vare jag som stod för middagen så det blev mums kyckling a la Johansson. Sedan blev det idol maraton and later proving av kläder och smink till mitt hår. woho va!? Nu blire kanske lite mer svensson serier. Antingen csi, criminal minds, laws and order, cold case eller idol. Men det är ju mys med vardag och volvon står fint parkerad här utanför TÄNKTE jag skriva men det gör den ju ej. Den bor ju i Stockholm numera hos bror. Men nu hurrni är chingching!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Superfin hårfärg!

2010-09-14 @ 22:44:16
URL: http://jcphfoto.blogg.se/
Postat av: Hanne

hoho vad mörkt det såg ut på bilden, men superfint :)

2010-09-14 @ 23:54:07
Postat av: Johanna

Sikken snygging!

2010-09-15 @ 07:34:57
Postat av: lisa

Hehe, det är så mörkt i verkligheten också hanne!

2010-09-15 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0