Freaking fucking ledig

Det är skööönt det, men fruktansvärt långtråkigt! Vad ska jag göra liksom, för trött får att röra mig från timrå för uttråkad för att ligga här och spana på internet hela dagen. nu blire lite sen lunch och film för att förväxla aktiviteten lite.

Igår blev det ingen uppdatering för vi slängde oss framför en film på en gång efter jag slutat, Twillight Eclipse. Helt klart bättre än tvåan enligt mig, men inte bättre än första. Dock har jag höga förväntingar på den sista, boken var sååå bra!

Förutom att se film igår så jobbade jag, kuldå! Nej, det var det inte för det var inge folk och jag hatar att jobba halvdag! Men något som gjorde dagen bättre var att jag köpte jackan från monki, mmh!

Idag blir det som sagt lite mys, funderade att gå ut i solen och gå men insåg att ipoden inte var laddad, vaaad synd!? Haha nää tror inte jag fixat det iaf :P Ikväll blire pensionersbilbingo med förhoppningsvis lite hämtmat eller köpmat som färdkost i bilen. Gott det! Men nu som sagt, lunch och film.


gårdagens: linne, draperad kofta, treggings och stövletter - tiger of sweden, sjal - mammas gamla, halsband, armband och ring - efva attling, klocka - gant

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0