Choppchopp!

Idag blev en choppchopp dag, flytta om och fixa dockisar. Kul men jobbigtjobbgit. Något annat som är kul är att jocke ringde förut och frågade vad dockan skulle ha på sig för han hade sålt två stycken av den klänningen som dockan hade på sig och dockan kan ju inte gärna ha L eller XL som är det som är kvar nu. SÅ NICE, så vill vi ha det i fortsättningen tack!

Efter jobbet åkte jag hem och latade mig med underbaraste ELLE tidningen på länge. Vilka fiiiina modebilder, tom reklam bilderna var stunning och vad mycket tiger det var. Höll räk
ningen ett tag på tappade där någon gång efter fem. Som det ska vara! Go tiger go!

Nu har jockaspockas kommit hem från träningen (för si så där 1,5 timme sedan). Var nyss på macken och köpte mumsimums så nu ska vi slänga oss i sängen och mysa till en film. Jag röstar för romatisk komedi och jocke röstar på skräckis. Spännande att se vem som får sin vilja igenom! Jag hoppas ni röstar på mig!


Klänning, jeans, kofta och skärp - tiger of sweden, kängor - eurosko

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0