ASOS kills me!

Alltså allvarligt, jag borde verkligen inte gå in där! Den där jävla jumpsuiten har jag velat ha i evigheternas evighet och den kostar 270kr och vad gör jag. Väntar på att jag inte längre vill ha den? Skulle antagligen se ut som crap i den, skulle köpt den när man var shinnybitch men endå. Jag vill så gärna gå ut och slå klackarna i taket i en sån där skapelse. Tror det skulle vara sååå underbart!

Något annat som skulle vara underbart är den där röda klänningen + brunt hår och helst brun kropp ;) The perfect red dress för 500 spänn, som hittat OCH som jag letat. Men som sagt ASOS, hur fan i helvete beställer man!? DET har jag funderat på ett tag!





LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: frida

hehe.. I know exactly what you mean ;)

Jag gick ju trots allt samma kurs i 9an som första året på gymnasiet. Lika mycket fusk på den tiden men beytdligt sämre betyg.. Bara Maggan som föll för min charm:)

2010-09-06 @ 12:44:14
URL: http://frc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0