Är vi trött då!?

Jaa vi är trött idag, ja ja JA! Korkad som jag är la jag mig typ 3 igår. Sist jag kollade på klockan var den kanske halv fem, tittade på ghost whispers, jerry springer och gud vet vad! Det sista jag minns är att jag somnade till jockes klappningar. Tyckte inte jag var nå trött, men joo det var jag nog. Men konstigt nog aspigg när klockan ringde, men inte när jag kom till jobbet

Så idag var en tungdag, typ bakisdag! Men jag hade mycket att göra så jag hade ingen tid att slöa så då blev det inget slöa, lika bra det. Så ikväll kanske jag somnar fort?!

Har tagit en kölapp till badrummet, jocke checkade in för ett bad för en timme sedan. Men fröken här behöver också tvättas efter närmare eftertanke. Lär väl få göra det klockan 11 när jocke badat klart tyyyyp då!

Nu är sanna paananen hemma från turkland, ÄNTLIGEN! Självklart ringde hon och frågade om jag skulle ut. Och svaret på den frågan är, jaa imorgon klockan halv 10 då jag ska gå ut från huset för att åka till jobbet!! Det är bra om jag lyfter från soffan ikväll, eller bäddar sängen innan jag sedan lägger mig där.

Nä vet ni va, nu orkar jag inge mer! Stick härifrån nuuuu! Kanske uppdaterar sen om ögona kan hålla sig upp några timmar till.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0