trötttrötttrött!

Såsåsåå trött är jag men bra mår jag och det har jag gjort hela dagen, fantastiskt. Igår var det mindre kul. Våningen var rättkul och mysig med krogen sög ju! Verkligen sög. Tänker aldrig mer i mitt liv gå på Aveny, nej nej! Vart lite turer fram och tillbaka men slutsation blev svensson. Var väl lika bra det.

Dagen har gått så segt så segt har haft telefon konferens all day long, det är bra i alla fall ;) Imorgon blire ledigt och på tisdag och på onsdag. GREAT!Men till helgen blire jobb, men nu går jag in på min sista jobbhelg. Efter i helgen har jag jobbat 5 helger irad. Så sedan är jag ledig två helger irad det blir braaa :)

Nyss har jag suttit och godkänt och letat efter studentklänningar till jessica. Det värsta med att göra det är att jag blir sugen att tag studenten. Jag vill faktiskt ta studenten!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kanske sova lite om jag är olydig. Sedan ska jag försöka flörta till mig en film eller några avsnitt solsidan. Hoppas inte fotbollen är allt för intressant för herrn...



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0