Trött......

Jaaa det är jag och det känns som min rygg snart går av och att mina fötter fallit av. Hade iventering 7 imorse på peak, det är sååå mysigt att jobba vid den tiden. Sedan började jag halv 2 i birsta. Men dagen gick otroligt fort för vid hade fått prew varor. Men trött det tänker jag inte sticka under stolen att jag är så här tänker jag inte sitta och babbla nå mer. Har pratat alldeles för mycket i telefon idag..

Räknade nyss ut hur mycket tyg jag måste beställa åt jessica, 6m slutade summen på. Mycket snällt och bra räknat om jag får säga det själv men hjälp från hannis. Och dessutom fixade jag så jag slapp fålla nederkanten. YesyesYES säger jag åt det.



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: tovelina

FAN VAD SNYGG DU VAR IDAG LISA!.. ville bara säga det. haha (eller så är mitt hjärta varmt för att du äntligen går omkring i converse hehe)

2010-05-06 @ 22:21:44
Postat av: lisa

Tack gulltottis :D Haha, jaa jag förstod att du skulle gilla det men kände mig inte så hardcore, så jag tog bara sötrosa.



Men jag måste bara säga hur klarar du (och resten av befolkningen) av att gå i dom så mycket? Jag får tyvärr asont i tårna. Det är för smalt där fram eller så kanske jag har för tjocka tår ;) Men jag härdar väl ut snart.. :P

2010-05-06 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0