trött och sliten i halsen

Gårdagen var lyckad, mycket lyckad! Hanne kom och gästade så det blev inte bara tre personer utan paket på en 20års fest. För det var precis vad det höll på att bli, amanda banga ur och presenten drog sig ur, så hanne hoppade in i leken igen! Ohyes så bra. Har tyvärr inga bilder att bjuda på just men det kommer väl tids nog. Stads och fil var bra, lite väl bra ibland. Ajaj i min hals, håkan gick på högvarv så även min hals. Haha, varför jag var tvungen att skrika texterna så högt det vet jag ej men kul var det. Bra folk ute bland annat bästastealex! :D

Nu ska jag sadla om försöka komma upp ur soffan. Måste få något i min kropp som mår förhållandevis bra ändå men det är ju tack vare dom två resorb jag svepte igår.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0