Sallad och vänner

Det blir en bra kombination både för min mage och mitt humör. Idag har jag workieworkat. Gick först upp ungefär när jocke gick upp och sydde lite på klänningen. Sedan åkte jag in och lunch avlöste alex och till sist åkte jag in till stan för att jobba och stänga butiken där. Har hunnit surrat med lite olika människor och steamt hela butiken, duktiga jag.

Men nu är jag ledig imorgon så jag ska börja ledigheten med att mysa ner mig i soffan. Ska försöka få ut jockas på promenad när han kommer hem dock. Hoppas han kommer hem tidigare än igår bara. Igår kom stackarn hem kvart över 11 :( Sedan var han tvungen att gå upp 6 imorse för att föra över lönerna till alla för det var nå fel på banken igår kväll, stackers!

Igår hittade jag ett par finfina shorts när jag köpte långkjolen. Men jag såg dom inte förräns jag hade betalat och var klar att gå ut så idag gick jag tillbaka för att prova dom och jaa dom blev jag kär i. Visar dom nog nått framöver, är lite tidigt att börja använda dom nu. Dom är korta, hög och blommiga i mintgrönt, kornblått, aprikost och petrol, mmmh!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Idag sätts det upp 50 affischer på dig i timrå;) Och antagligen kommer det komma stora i busskurerna också hehe mamma-lena kommer bli glad, du kanske blir mindre glad hehe;)

2010-05-28 @ 09:42:04
Postat av: Hanne

Nu finns det en hemsida också.. itimrå.se så du kan ju kika på bilderna där hejhopp

2010-05-28 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0