Regnig jävla dag!

Man vill ju ha sol varenda dag nu. Inge regn, inge moln, bara sol! Barbent, barfota och våriga kläder. Dumma jävla moln som släpper ner massa regn. Jaja jag trottsade i alla fall modersol (eller ska jag kanske säga moderregn) idag och körde på vårkläder trotts vädret. Så snart kanske hon fattar att det dags att sluta sura på med regn och dissigt väder..

Någon annan som kände för den här klänningen idag var johanna, he he! Vi gick och såg likadan ut ;) Mycket snyggtsnyggt, men vi ville helt enkelt trycka på den klänningen idag.

Nu ska jag hoppa ner i ett bad och mysa till lite. Om jag är ambitös kanske jag till och med kör på en 10 minuters lockning till imorgon också! Fast jag kanske borde låta dom små stackars hårstråna vila.. Will se!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är klänningen köpt? :-) Den var superfin!

2010-05-20 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0