Movie time!

Nu ska vi lägga och i sängen och göra en favorit i repris från igår. Äta morätter och dipp, fast nu till en film istället för csi. Gottigottgott, vet inte vad det blir för film än. Har en hel del på min datorn nu så det är bara att välja och vraka, mys! Något annat som är mys är mitt kollage. Höst det är fina kläder det! Men innan hösten kommer vill jag nog ha lite sommar först. En smula kanske..... SOLEN KOM FRAM!

Just for det record, så ringer sanna och fylle pratar/skriker nu också. Pusspuss guman jag älskar dig jag också... Det bästa som finns är att prata med dig när du är full! ;) Sedan sitter hanne och gossipar om härnta mordet på fb. Just loooove skvaller. Nä vet ni, slut på onödig information, nu blire film väljning.


LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0