Ledig oledig dag!

Idag har jag varit ledig, bortsett från att jag har haft inventering 7-9 hehe! Istället för att åka hem då sa stannade jag liksom kvar på birsta. Det är ju så mysigt där tycker jag.... Nää men det var bara det att efter inventering gick vi alla och åt frukost på charm. Sedan va det alex som öppnade i birsta så då blev det bara att jag stod där och hängde till tio över två... Fint tidfördriv och carpe diem tänkt på en ledig dag. Men va fan skulle jag gjort hemma då? Sytt jessicas balklänning kanske.... Men det hinner jag, promisepromise!

Efter den dölånga birsta vistelsen hoppade jag av i timrå för att gå och sola på två bleka kompisar. Efter det hälsade jag på mammi en snabbis på cafe och sedan traskade hurtiga jag hem med massa bra musik i öronen.

Väl hemma har jag legat och degat i soffan, små sovit, pratat massor i telefon, letat efter telefon på nätet och lekt på polyvore. Och oj jag missade det viktigaste, The Kooks kommer till peace and love!!!!! Jag vill gå, jättejätte gärna! Nä superduper gärna. Tove, T O V E! Förutom The kooks var det annat fint som skulle dit så det skulle verkligen inte vara fel att få komma dit. Snälla gud, snälla! TOVE!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0