Kortdagen blev lång

Men den kändes aldrig egentligen lång. Jobbade 7 till 5 idag, såå skönt att sluta i tid :) Inte lika skönt att börja tidigt, men imorse var det faktiskt inte såå farligt! Hoppas det inte blir det imorgon heller för då är det ju inventering i birsta. Det sura med inventeringen imorgon är att jag egentligen är ledig så det blir endast inventering och sedan traska hem. Haha jaa eller traska hem och traska hem, hem ska jag sedan lär jag ju knappast gå :P

Dagens inventering gick fort men jag och min otur är ju bestånde. Självklart åkte jag på den jävla dosan som inte vill scanna. Så det blev till att klicka in skiten för hand precis som förra gången. Menmen jag är ju van ;)

Annars har dagen varit pisstråkig, nä inte pisstråkig. Dagens sysslor har varit pisstråkiga. Fick larma allt skit jag laramde förra veckan. Såå undebart att få göra samma sak två gånger.... speciellt med sammanlagt 500 varor! 

Nu sitter jag och väntar på att giffarna ska kicka klart på bollen för då ska vi ut och gåå. Eller först ska vi åka och stänga på evonella. Men sen, då bär det av på långpromenad! 

 

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0