Klaaar!

Nu har Amanda varit här och åkt. Vi har knäppt massa kort (amanda har knäppt), tittat på massa gammla kort och prata på lite. Hoppas det blir några bra bilder till fröken. Det blev tre ombyten ett utav dom var i min kära student fluffklänning, lovely! Lägger upp bilder när hon redigerat bort lite fult och tagit fram lite fint ljus ;)

På en gång efter hon hade åkt satt jag mig vid polvore. Den där sidan kommer bli min död. Blev ett icke lisa kollage nu men ändå i en stil jag tycker om, men aldrig burit. Men om jag skulle åka till London eller ifall jag skulle få gå på någon britt konsert så kanske! Nää, men ärligt tycker jag det är snyggt men kanske inte närmast hjärtat nej! Och på tal om London så måste jag slå sanna en signal. Haha, det var egentligen därför jag gjorde det här kollaget, för jag tänkte på sanna och för att jag lyssnade på brittmusik så då trillade dom där gejorna dit.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0