Ja men hallåhallå

Birsta invaderades av småbarn idag för idag entrade Anna tönt Bergendal scen. This is my life har med andra ord gått varmt i birsta citys väggar. Vad är det egenltigen med att ta hit band när dom spelar samma samma låt om och om igen. Man blir ju bara leeeeeeeeee. Dagen har gått segt, jag och vickan letade en kjol hela eftermiddagen men i slutändan visade det sig att vickan hade skickat den till sömmerskan...

Nu är jag mätt i magen och trött i fötterna. Jag har sprungit omkring i mina älsklingsklackar idag så då brukar fötterna bli död, men såå värt det! Ikväll vill jag se en film, äta chips och doppa det i dipp. Men jag får väl kanske nöjja mig med film.



LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0