Ja gör aldrig som jag säger

Det blev ingen sömnad, ingen städning och ingen duschning det blev att bygga kollage, kolla på internet och äta middag. Nu ska jag iaf åka och kolla på jockes fotbollsmatch med mammi. Sedan senare kväll får jag duscha och imorgon innan amanda kommer eller när amanda är här får jag städa. Eller kanske snarare plöjja precis där vi ska hålla till. Och sömnaden ja den hinner jag med antingen ikväll eller imorgon.

Något jag verkligen måste göra ikväll är att räkna ut hur mycket chiffong tyg jag behöver till jessicas balklänning. Lär väl bli si så där 7 m om jag ska höfta i huvudet men det är lika bra att jag räknar ut det ordentligt. Sedan imorgon måste jag beställa, måste beställa!
 


LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0