hellojsan

Ni kan ju glömma bilder på mig idag för kameran är urladdad och jag orkar inte bry mig. Idag blev det lite jobb, tog på mig att stänga i stan. Men jag började inte förrän 14 så jag hann vara ute i det fina vädret innan. Gick väl upp vid halv 12 någon gång och hoppade snabbt i duschen och sedan ut i solen och torksola, mysmysmys. Börjar faktikst bli riktigt brun nu, lovely!

När jag kom hem småpysslade jag lite med balklänningen jag ska sy, innan jag la ifrån mig den igen. Men jag gjorde faktiskt jääätte mycket på den igår så nu är jag lugn som en filbunke. Men jag kände att det verkligen inte var "time" för det nu även fast jag mytter om det på fb ;) "Lisa Skoglund time för balklänning sömnad, mmmmh" - stoor myt!

Något jag däremot har gjort nu till kvällen är klickat hem en mobil och varit ut på en liten promenad med mammsi. Hoppas det blir en till prommis med joakim när han kommer hem från löjlbollsparkningen med sina kompisar. Annars får det väl bli mys framför tv'n, lite har jag ju rört på benen idag.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0