Hello ny vecka

Blev inte mycket till uppdatering den här helgen men man hinner inte alltid med sig! Helgen har varit great, vädret har varit underbart och humöret har varit på topp. I lördags blev det överaskningsfest för tottan i en lokal i härnta. Det var mys och bäst av allt, tove visste ingenting. Kvällen slutade på amadeus där det var myycket folk. Eller egentligen, kvällen slutade på hannes&jockes soffa där jag slocknade diirekt.

Söndagen var en mys dag framför play tv'n och youtube. Självklart innebar denna härnösands tripp besök på bigboy både en och två gånger men igår lagade vi även vår egen mat. Såså god var den men mycket mycket vitlök. Något inte jockemin uppskattade smaken av ;)

Något annat som dektektiv jäveln upptäckte var att jag hade en krogstämpel på bröstet imorse.......  ;) No idea där kan jag lova men min enda lösning är att min hanled smetat av sig lite. Hehe men det skulle varit lite lustigt om jag bett om att få den där. Nää nu vänta, jag tar tillbaka det, inte kul! XD



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0