Hann inte med mig

Nä. hade ingen tid över för bloggen igår trotts att jag var ledig hela dagen. Men ledig och ledig, det beror ju på hur man ser det. Jag satt vid symaskinen hela dagen och när den strejakde/jag stack jag till evonella och hjälpte till där tills sent på kvällen. Sedan när jag kom hem satte jag mig vid symaskinen igen och så även imorse klockan nio. Såå mysigt att gå upp så tidigt för att sy, not! Men nu är det klar, så jävla klar! Och tur är väl det för balen är imorgon.. Hehe inte alls ute i sista minuten.

När jag börjat lagt syklänningen bakom mig tog jag bussen in till birsta för att möta upp sanna och personalshoppa henne en klänning. På väg in såg jag till min förvånelse/förskräckelse att det var plancher på mig i hela timrå. Hehe något förmånad, fast jag borde ha räknat med det eftersom jag blev fotad för en tidning i måndags. Men i alla fall, det gick så fort.

Till sanna hittade jag en klänningen, en klänning jag redan visste sanna hade hittat och tyckt varit fin men glömt bort. Det gäller att vara smart ;) Så efter det var klart tog vi oss en lunch tillsammans och sedan åkte jag in till stan för att jobba.

På jobbet var det rätt mycket folk så det var kulkulkuuuul! Sedan var det mer kulkulkuuuul att komma hem. Så kuuuul! Nu ska jag forhoppningsvis träffa min pojkvän joakim och inte någon zombie som jag varit tillsammans med det här veckan. Det har ju varit bra om han hunnit sagt godnatt innan han somnar.... Menmen nu ska vi inte vara bitter, jag förstår han. Rätt tungt att jobba nio-elva, speciellt ifall man heter joakim och behöver sova och vila som en bäbis. Men nuu jävlar kommer han inte undan, nu ska här ses film!

 
Jag älskar att det står "lisas bästa häng ställe!" på framsidan......
Precis som att jag älskar att hänga vid y:et eller inte tala om att hänga i timrå!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag skattade när jag såg det där.. Trodde dock att det bara var ett test men det är det ju också men ändå ;) haha pappa tar sig alltid en del friheter kan man väl säga....

2010-05-29 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0