Hallå då!

Nu har jag varit lite frånvarande här ifrån igen, sorrydå. Men jag tänker inte sitta här länge nu heller. Igår jobbade jag och sedan skyndade jag mig bort för att hjälpa jessica med klänningen och knäppa lite kort. Till kvällen grillade vi och sedan blev det eurovision för jocke och mig. Mycket märkligt att rätt låt vann iår, helt ärligt!

Idag har jag jobbat och slitet från 10-18, skulle egentligen jobbat i stan mellan 12-16 men tog chrisses pass i birsta så då blev det mer sliiit. Nu är jag i alla fall hemma och ska snart börja göra iordning mig till middagen. Gud vad det där lät konstigt ser jag nu men jag ska inte bara göra iordning mig för en hemma middag. Min familj och jockes familj ska äta på stekhuset, det blir gotttt!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0