Godmorgon!

Hehehe, roligt skämt! Stort skämt! Jag vaknade halv 10 imorse jag. Eller ja egentligen vaknade jag ju när jockes alarm ringt. Det vill säga långt innan halv tio men det var halv tio jag slog upp ögonen och gav upp drömmen om att somna om igen.

Sedan dess har jag tittat på dagboken i sängen, ätit frukost, gjort upp planerar med amanda för imorgon, fixat alla 20 naglarna, tittat på p.s i love you i soffan och bäddat sängen. Visst ja, jag var även in i syrummet en sväng för att sätta i gång och sy men jag hittade ett måttband och blev nyfiken. Hrm, bra mysko mått man har nu för tiden. Jag har bröst som en 36:a, midja som en 38:a, höfter som en 32:a och rumpa som en 34:a, GREAT! Haha hade lite konstig fördelning innan men nu var det extremt. I ettan på gymnasiet var det bröst 36:a, midja 34:a, höfter 32:a och rumpa fem cm för liten för en 32:a. Det lät inte heller så attraktivt :P

Nä det är dags att gå in i syrummet igen och fixa det jag ska men jag insåg att jag inte hade skrivit något här än så jag smet hit imellan. Annars idag ska jag försöka hinna städa rummet, duscha och se jockes första fotbollsmatch med det nya laget. Jaaa vi får se vad jag hinner&orkar helt enkelt. Jag har ju sett två gråtfilmer idag och det tar ju en del energi ;)

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0