Fredag i birsta

Är ínte en bra grej alltså, kvällen blir sämst :( Men jaja det är som det är. Dagen har gått fortfort i alla fall och jag har varit på strålande humör. Don't know why men varför inte liksom. Nu känner jag dock för att kasta in handduken. Men hoppa i badet bör jag och då får jag ju kasta handduk på ett plan ;)

Har beställt tyget till klänningen i alla fall så nu är det fixat och klart, brabraaaa! Så då blir det till att sätta igång och sy när det kommer nästa vecka, mys i mys.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag skickade sms och ringde dig om att jag är ledig på måndag och då var ju du ledig så komsikomsi!!! men ring mig imorgon!! Flytten kickar in imorgon och jag gick ut ikväll mot min vilja med osminkad fejja, fett hår i kort ful hästsvans och tråkiga kläder så man får hoppas på att jag mår bra imorgon så man kan kalla det "värt det" eftersom att imorgon börjar flytten kicka in på riktigt och flyttbilarna står här 09.00 så då ska man vara pigg och glad. men ring! PUSSS

2010-05-08 @ 02:17:21
Postat av: lisa

Jaa, det här såg jag ju lite sent men vi har ju pratats vid ;)

2010-05-08 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0