Finn fem fel...

Jag först och främst är ju alla siffrorna i klockslaget fel, fel fel fel... SKULLE MAN KUNNA HOPPAS VA?! Nä det är inte fel på klockslagen. Det är fel på mig på mig mig mig. Vad i hela självaste helvete gör jag uppe? Fan fan fan jag tror jag har blivit en morgon människa a freaking fucking morgonmänniska. Jag rent ut sagt hatar morgonmänniskor dom ringer, tassar och lever om alldeles för tidigt på morgonen. Och nu är jag en. Dock så varken tassar jag sönder någon eller lever om så någon annan hör det (eftersom jag är ensam hemma) men jag vill ju konstant ring. Nästan tvångstankar liksom. Känns som jag dör om jag inte får prata med... Ja inte fan vet jag, någon. Vet inte vad jag måste säga heller men vafan. Jag vill ringa! Jag har sååå trött, typ övertrött men inte tillräckligt för att kunna sova...

LisaSkoglund ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0