Fan ta dom jävla studentjävlarna

Jaa, så känner jag idag. Och idag är det bara mösspåtaging, "BARA" mösspåtagning. Tänke när det är bal, fucking jävla baaaal så jävla braaa! Och studenten, studentdagen. Obeskrivligt är det, magiskt. Gå och dö allihopa, era mössor är så ful och oskyldigt vita. Smuttsa ner dom eller nått va, det gjorde jag....

Jaja nu ska jag inte mordhot er studenter nå mer. Så inte några plötsligt går och dör och jag blir förste mordmisstänkt. Det är väl er tid nu antar jag men jag ska inte sticka under stolen att jag är redigt avundsjuk. Tack och lov behöver jag iofs inte vara bitter, min mösspåtagning var bäst, min bal var mer än bäst och studentdagen var fantastisk ♥ Men jag är bitter i alla fall för jag vill göra det igen, "allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvet" Nu är det verkligen illa när jag citerar sveriges värsta artist lars winnerbäck!


Idag har jag då jobbat en sväng dååå på birsta då. Sedan blev det sälj&service utbildning i tre långa timmar. På dom timmarna kom jag fram till att jag såg ut som 25, vilket suuuger. Vilken 19åring som egentligen vill ta studenten vill se ut som 25? INTE JA! Sedan kom jag fram till att mitt "kund jag" är fräcke fille. Jaa det är ju alltid något ;) Nää men den var bra men det kändes mest som en upprepning på tidigare säljkurs jag gått i tiger. 

Nu här hemma har jag slagit in en present, en present till dig tottis! (jag vet att du hänger här ;) Sedan har jag kommit fram till att mamma och jag har handlat för över 10 000kr på h&m iår. Det är illa de, FY FAN VAD PENGAR! Hehe men kul  är det att få 550kr i check ;)

Nu jobbar jag på att få ut jocke på promenad. Vet inte hur det kommer gå eftersom han precis kom hem från jobbet :P Men på nått sett ska det nog kaaanske gå. Eller kanske inte förresten. Fick ju ut han igår så igår gick jag två svängar. * en stor klapp på axeln*



LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: josefin

jag längtar till studenten och du tillbaka! haha

2010-05-19 @ 22:35:25
URL: http://jcphfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0