Endast till klockan sex

Jaa det vad en röddag innebär i birsta. Nää men helt ärligt det är helt okej, det brukar kunna vara värre ;) Sedan på en torsdag, jaa vad spelar det för roll. Egentligen skulle jag jobbat 12-4 i stan idag men jag bytte pass med chrisse. Men det tjänar ju bara jag på, betalt som en söndag. Men jag förlorar och andra sidan lediga timmar. Men som sagt på en torsdag...

Idag har jag byggt om heeela dagen lång. Hann dock bara med dam men vickan hade i stort sett gjort hela herr igår. Men lite är det kvar att pyssla med på herr, men det lämnar jag till alex&chrisse.

Nu har jag nyss ätit gogogrillat, mumms! Ska väl snart hoppa ner i badet och sedan locka håret till imorgon. För imorgon är ingen vanlig dag för den är toves födeseldag hurrahurrahurra! Eller så inte, men nästan. Vi ska låtsas att det är det i alla fall och fira henne hos sanna med festfestfest. Iiih det ska bli så kul, haha låter som det ska bli värsta röjfesten. Men det är endast fyra deltagare tove själv då förståss, jag, sanna och amanda. Men vadå det kan väl inte bli så mycket bättre, behövs inga fler för en lyckad fest. Eller jo, hanne. Men vi får helt enkelt klara oss och försöka ha döroligt i alla fall.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Buhuuu:( jag vill också vara med jag jobbar imorgon men jullan bytte pass med mig för då kunde oscar ta mitt pass eftersom att hon jobbat hela vecka. Så nu slutar jag klockan 17 men har ju då istället tagit på mig att jobba på alice på lördag så det suuuger åhhhhhhhhh. Jag är fettsur!!!! Hade ju nästa varit bättre att jobba kväll för då hade jag ju inte kunnat komma alls men nu kan jag ju egentligen men tog på mig att jobba lördagen :( suuuuuuug

2010-05-13 @ 22:29:19
Postat av: lisa

Joo hanne kom igen! När öppnar du på alice då, 11? det fixar du! Komkomkomkom, amanda verkar banga. Inte för att under nåpgra omständer får det men tänk OM det blir bara jag sanna och tove. KUL DÅ! KOMKOMKOM. Ta en tidig buss hem.

2010-05-14 @ 11:15:26
URL: http://lisamarieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0