En snabbis på stan, ja tjena!

Jaadu det blev ingen snabbis på stan och det borde väl jag ha räknat ut ;) Tog ett bussen och åkte hem med jocke vid halv 7, snyggt! Menmen jag har fått saker uträttat och sedan har jag ju fått lite sällskap. Eller nä nu vänta alex har snarare fått sällskap ;)

Gick först och köpte en macka lite snabbt sedan sprang jag upp på kicks och köpte en clean parfym box som jag kikat ut, ett plus var att man fick en mini parfym box när men köpte en clean parfym. Så nu har jag 6 olika clean parfymer, LYX! Två nagellack följde med hem också så nu ska naglarna bli finfina. Hade rabatt check där på 20% så kalaset blev inte så farligt heller :D Sedan blev det en kik på ginatricot också och där köpte jag ett par rosettörhängen på 75%. Hann även med att sola i 10min innan jag ställde mig och bara hängde. Men det är bra och bara stå och sociala sig.

Nu är jag hemma och ska snart äta en bit. Men jag tänkte att jag skulle vänta på jocke för han släppte bara av mig och sedan åkte han till tommy och sociala sig. Men om han inte kommer snart så dör min mage så jag kanske inte kan vänta ändå.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0