Dantada!

Nu blir raka vägen till badet för mig, efter det här inlägget alltså ;) Idag har jag jobbat en sväng i stan med johanna. Vi försökte bygga om och det gick himla bra till en början tills båda tappa suget. Jessica kom och provade klänningar så det blev det att man stod där och surrade i närmare timmen.

Efter jag slutat dröjde jag mig kvar såklart och sedan gick jag lite snabbt i affärer. Hittade en långkjol jag spannat in tidigare och blev extra sugen på den efter kollaget igår så den fick till slut följa med hem. Något jag aboslut inte ångrar nu, stryker redan omkring i den hemma. Tror jag ska fuska imorgon på jobbet och inviga den på ritkigt då ;) Är bra jävla less på dom flesta tiger grejor nu :(

Wellwell, nu badet som sagt! Sedan blir det förhoppningsvis klänning sömnad. Jag boooorde faktiskt det så jag hoppas jag går på förståndet och gör det sen!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0