Birstafest

Idag är det fest om man jobbar på birsta. Så kvällen ska tillbringas på våningen men mina arbetskamraterrrrrrrrr och hundra till som jobbar på birsta då. Vi hoppas på en sjuktkul kväll. Innan våningen ska vi träffas hos alex och fördricka lite.

Förutom detta har jag jobbat idag men det gick fort, kändes som en söndag och gav betalt som en söndag, greatgreat! Nu ska jag hoppa ur kläderna (och sedan hoppa i samma?) och mys lite innan jag ska dra in till stan vid 6. Så det blir en timme och en kvart att lugna ner sig och tagga till lite. Om jag känner mig rätt kommer jag inte orka vara mer kreativ och hitta på några andra kläder men jag ska defentivt byta plattskorna mot klackar!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0