update på slappdagen

Har det fortfarande myspys. Paketen är postade, myskläderna är på, datorn har jag kikat runt på men film och något gått i munnen bli det senare ikväll.

Har nu längelänge kikat runt på internet efter en ny bh. Tackvare min bästevän google hittar jag massa sidor/märken som säljer från 65. Happy! Men man vill ju helst prova i verkligheten först. Så då kom jag nyss på den smarta idén att jag väntar tills jag kommer till Stockholm, där finns det ju.

Ska ju dit 19 - 22 mars och sedan åker jag igen 25 - 29 mars, det är bra!
Herregud kommer ju kännas som jag bor där, men det är ju underbart!

Första svängen åker jag ner med Sanna och Amanda då vi ska hälsa på Tove och Sussen och fira att Sanna fyller 20år! Stort plus i kanten är att även Hanne och Jossan kommer och sällskapar ioss nnan dom sticker till Vietnam i dryga månaden. Greatgreatgreat can't wait! Måste bara få till det med jobbdagarna så vi kan boka biljetter.

Andra svängen åker jag med mamma för att fira bazzeman, det blir mys det!
Något som inte blir så mys är att vara ifrån jocke alla dom dagarna men jag ska nog överleva ;)


Mina superspännande kläder idag och det välkammade hår, enjoy!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0