Stockholm update 1

Vi kom till Stockholm igår vid ett tiden med buss. Tove mötte upp oss på t-centralen och sedan vart det stan! Jag hittade ett par kilklackar jag föll pladask för på topshop. Kunde inte göra annat än köpa dom så nu är jag världens vackraste skor. Idag föll jag för en dösnygg vit lång kavaj på zara så nu är jag även stolt ägare till henne ;)

Igår vart det galnare än vad det var tänkt, fast utan krogen. Kul hade vi i alla fall och det är ju det som räknas. Det blev bara en vääldigt lång förfest med en tur ner på stan för oss tjejer men killarna drog ut på krogen också

Ikväll blir det girls only och vi ska fira sannas 20år på jorden, stortstort. Skålning och dans är ett måste. Och ikväll blir det heelt klart krogen. Om allt går som planerat inviger jag min vit kavaj!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

men wow baby! såg dom svarta i new york, sååååå fina! :D

2010-03-25 @ 14:26:10
URL: http://purpleshoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0