Packning är prio ett

Men vi gör en snabbis här också. Hemsk dag idag, mitt huvud har varit någon helt annan stanns, typ i Stockholm. Men min kropp har varit fastlåst på tiger. Efter jobbpasset vart det timrå ik men det var ju en flopp såklart. Såg bra ut i början men sen... vem bryr sig här va!?

Nu är det packning som gäller. Vet inte riktigt vad som ska med men jag får slänga ner massa grejor! Imorgon blire Stockholm, det blir S T O C K H O L M med mina flickor! :) Det kommer bli helt överlägset vill jag lova. Toves place, stan, fika, mys, gotta och självklart slå klackarna i taket 1 eller två gånger! ;)

The garden collection fick jag inte ett skit ifrån. Inte någonting som kom ut idag. Jävla dumma skittiger som spärrat internet...

Nä nu har jag inte tid för det här längre..



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0