På tal om CLEAN..

Så är det mitt absoluta favorit parfym märke all time. Brukar ha lite problem med dofter ifall dom luktar för tungt eller sött men dom här luktar som en nytvättad tröja eller nyduschat hår. Verkligen älskar i stort sett alla dofter i serien och tur nog äger jag två stycken och en body lotion. Skulle vilja ha en duschgele också men det har jag aldrig sett ute i butik utan bara på nätet och man vill ju gärna provlukta först!

Synd dom är lite dyr, en flaska går ju lös på 700 - 800kr men när jag har köpt dom har jag gjort det på taxfree och då blir det kring halva priset, lätt värt det. Sedan en sak som är ett stort plus i kanten är att min pojke också har en!





LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0