Önskelistan med stort Ö

Alla önskar sig väl saker som man aldrig kommer få. Saker man inte ens skriver upp för det är redan kördare än kördast på många sätt att få dom. På min dyrgrip önskelista är en Klassisk Chanel väska i topp, i WANT! En annan dyris grej jag vill ha är en Efva Attling ring som har ordet Kärlek ingraverat och på varje sida om det är det kristaller. Om jag bara ska välja en dyrdyrdyr klänning så skulle det var den underbara Luella skapelsen jag såg på Alexa Chung förra året, dö klänning dö! suck suck suck! Och sist men inte minst skulle jag döda för byxdressen madonna har i papa don't preach. Hatar madonna, älskar byxdressen. Ge mig, ge mig, ge mig! S U C K!

 

dreamteam

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: hanne

En Chanel väska kanske man ska skiva upp på lisan, det blir den eller thailand 3 veckor nästa år meeeeeeeeeeee. NOT.. eller... kanske. NEJ.



Har en lösning, åka till thai och köpa en riktigt bra fuskis, men det är ändå inte samma sak. Tänk att bara få känna och veta att man har sin fina lilla dyrgrip, det skulle inte vara helt fel nejnej

2010-03-06 @ 23:08:52
Postat av: lisa

Går absolut inte med på en fejk! Då är jag mycket hellre utan. 2hand absolut men en fejk är värre än att köpa ett gina plagiat.

2010-03-06 @ 23:13:54
URL: http://lisamarieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0