Msn konversation som dragit ut några timmar

Minns inte när jag började detta samtal med mandis men det började ganska stillsamt med  typ "nu kan du snoka i mitt liv igen lisa" men nu är det kavlitets snack bigtime!

Jocke han sover i soffan sedan länge. Vi började ha en dryg msn-video konversation vid 12 tiden men någon gång där i mitten deckade han så jag satt kvar där själv och lekte med alla sjuka webcam funktioner som en 14 åring pinsamt länge.

Det är den ungefärliga tiden på när amandas och mitt samtal började, kring 12-1 tiden. Det är bra för att vara mig. Jag loggar aldrig in på msn nu för tiden och ännu mindre har samtal där.

Menmen nu ska jag tacka för mig både här och på msn! Nattis!

LisaSkoglund ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0