Ming Palace

Idag vart det gooood middag, vi köpte mat från Ming palace. Godare kinamat finns inte att hitta i Sundsvall. Det vart en pekingsoppa och en fride nudel deluxe utan räkor för mig!

På jobbet idag var det rushigt och trååkigt. Anntingen hade man ingenting att göra eller missade man halva butiken. Det är så trist när det är så! Men kul med lite sol för då intresserar sig folk för vårkläderna.

Hehe, lite smålustigt fakta är att en kund copycatade min outfit totalt, verkligen totalt. Kavaj, klänning, skärp och liknande jeans hade hon redan hemma. Dock hängde hon undan det till imorgon för att hennes man skulle "godkänna" men hon kändes ändå ganska klar. Kul! :) Sedan var det en annan som också hängde undan klänningen jag hade på mig. Och en annan som hängde undan kavajen. Det är verkligen lyckat att ha på sig kläderna och ha dom på dockorna då förståss. Folk ser kläderna med andra ögon.

Ska försöka styra upp en dagens outfit lite senare ikväll. Fick ju en hög spegel av jockes föräldrar i julklapp som jag tror det ska gå att knäppa sånna töntbilder i. Fast det är faktiskt jättebra för mig att ha att titta tillbaka till på dagar då jag inte har någon fantasi. Men sammtidigt tänker jag inte knäppa när jag har värsta simpla ihopsättningen av kläder heller. Blir väl när jag har lust och tid med andra ord.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0