Min mage skriker på mat

Jag är lika dum ikväll som jag var i går. Fast den här gången har jag inte ätit sedan fyra, inte lika hemskt med andra ord. Men jag måste ta några mackor innan jag somnar för huvudvärken är dunkande. Får nog bli samma sak som jag åt igår, skorpor.

Annars har dagen/kvällen varit ordinary. Jag var en snäll dotter och köpte en klänning till min mamma idag plus att jag betällde en till henne, fast det var ju ingen stor bedrift eftersom hon ska betala den själv. Men en klänning fick hon av mig idag i alla fall och bara det är ju snällt nog! Sedan tänkte jag vara en snäll flickvän och köpa en vit baströja till jocke men det var slut överallt. Men om jag inte hittar någon i helgen får jag väl fixa det nästa vecka i Stockholm då. För jag ska till Stockholm, nanana!

 

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0