Ledsen för min frånvaro idag!

Men jag har letat presenter till bazze på internet, surrat på facebook och bokat biljetter för mig, sanna och amanda till Stokcholm nästa vecka. Plus att jag jobbat 14 - 20 då.

Skit tråkig dag har jag haft idag, blä! Två saker har förgyllt min dag eller ja en av sakerna både förgyllde och oförgyllde den. Först köpte jag underkläder det är woho verkligen WOHO! Sedan fick jag träffa min jeansjacka i verkligen. Hon är underbar, men den jäveln är liten. Jag har för fläskiga armar men jag ska töjja ut jacka. Jag måste töjja ut jackan för jag är kär i den. Men om jag inte klarar av det måste jag hitta ett nytt hem till henne....

Nu är det mat som står på schemat, har inte ätit sedan 2. Mycket dåligt av mig. En annan sak som är mycket dåligt är att äta "middag" klockan 12. Men jag sögs fast här framför skrämen. Det är lätt hänt, alldeles för lätt hänt!



LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0