Långledig

Nu är jag ledig fram till på onsdag guud vad lyxigt. Hoppas jag hinner vila upp mig ordentligt men som min planering ser ut verkar jag ska göra saker varje dag. Men det blir väl kul bara jag får en dag till att slöa. Efter den här långledigheten sätter det igång med mördarveckor. Fast dom är jag peppad inför, hoppas jag även är det när dagen kommer!

Idag har jag haft fullt upp så jag glömde knäppa kort. Blev varken bilder på butiken, dockorna eller mig själv :( Menmen mycket hann jag med att göra i alla fall. Bytte kläder på fem dockor, småpysslade på bord och häng och sprang upp och ner med grejor på lagret.

Letade efter läppstift gjorde jag också. Många hittade jag men kom inte hem men någon, kunde inte bestämma mig. Men nästa gång jag kikar är det bara att slå till på ett. Clinique och Dior hade några jag tyckte om. Dom andra märkerna jag provade var inge mysig på läpparna. Men ska kolla Make up store också innan jag bestämmer mig.

Ikväll vet jag inte var det blir. Få tag i amanda måste jag, ska träffa henne imorgon eller snarare hon ska fotografera mig imorgon men vi har inte bestämmt någonting än, illa illa.

LisaSkoglund ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0