Kavaj

Jag gillar verkligen kavaj! Jag gillar verkligen Hedi Klums kavaj hon hade på sig ikväll på finalen av PR. Liknar tigers Marlena kavaj fast den är svart eller vit då förståss. För övrigt tycker jag att du alex ska köpa den imorgon! Gör det nu när du har chansen, du kommer ångra dig annars! Förstått?!

Jag skulle också vilja ha en längre kavaj, fast en matt i någon ullblanding. Vet dock inte om jag skulle vilja ha en vit eller svart. Vit skulle vara himla häftigt men gud så opraktiskt. En svart skulle ju hålla sig fin längre plus att jag inte skulle tröttna på den lika lätt.



LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Alixandra

DEN ÄR PÅ VÄG TILL MIG NUUUU!!!!! WHAA

2010-03-08 @ 10:07:30
URL: http://purpleshoee.blogg.se/
Postat av: lisa

Det låter bra! Verkligen på tiden :D :D

2010-03-08 @ 14:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0