I behova av underkläder!

Är lite små le dom bh:arna jag använder i stort sett jämt. Jag har huuur många söt set som helst som knappt används men det är ju bara för att jag inte tycker om hur dom sitter. Fan ta Change som visade hur en bh ska sitta. Synd dom flesta där är minde fagra plus att priset är högre. Men jag stör mig verkligen när bh:n är för stor runt om.

Kikade nyss på change hemsida men hittade inget som lockade mig helt. Men jag måste köpa en nya snart. Förhoppningsvis är dom finare i verkligheten. Men det som stör mig mest är att Twilfit har sååå mycket finare underkläder och dom tycker man borde ha "bra" storlekar eftersom dom också ligger högre i pris. Nä, men dom har inte storlek 65 i omkrets. En vääldigt vanlig storlek, så så orättvist och korkat!

Dom tre första är från change och den sista är från twilfit







 

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0