H&M garden collection

Idag släppte dom lite från The garden collection på h&m och eftersom internet är spärrat på jobbet vart det till att springa ner på Cyberia. Haha, första och sista gången jag sätter min fot där ska jag tro.

"Ska du spela?" Hrm, ser det ut som jag ska spela WoW eller CS? Nää jag tänkte väl det! Sedan frågade fårhuvudet, vill du ha en dator med eller utan hörlurar..? Eee, jag tror jag klarar mig utan hörlurarna. Jag ska som sagt inte spel, hm ska jag inte på om du undrar!

Vilket fall så gick det finfint att beställa, tror inte folk har fattat att lite har släppts för det var inget hade tagit slut. Men som sagt så har ju verkligen inte allt släpps, bara en litenliten del.



Ett ps till dig hanne, jag beställde den där tunikan till dig också, fast i aprikost då. Tog M i både min och din så den blir lite längre och förhoppningsvis går som klänning. (den är ju dessutom inget figurnära modell) Hojjta till om du vill att jag ska avboka den eller ifall du vill ha en annan storlek!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Hanne

Bra att du håller utkik åt mig, det blir kanon med en M!;)

2010-03-14 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0